Spoiler kam se podíváš!

Tohle je můj čtenářský deník, který vyzrazuje zápletky a nemluví spisovně. Just sayin.

13. 1. 2010

Ahoj.

Úvodní příspěvek vlastního blogu? Wow. Ačkoliv technicky vzato, tohle není blog, ale můj Book Log. Věcma, co mě tak různě napadaj vás nebudu obtěžovat... myslím, že úplně budou stačit kraviny, co mě napadaj při čtení. Takže můžete očekávat, že tu najdete takovou malou osobní recenzi každý knížky, kterou od teď přečtu. Slibuju. Uf, to se mi nepsalo s lehkym srdcem, protože se znám a vím, že dodržet to už bude horší... ale proto je tohle na webu a ne jen uložený někde v mých dokumentech. Abych získala nějakej ten dojem, že někdo kontroluje, jestli nepodvádím:D




Takže se na to vrhnu a jako první asi sepíšu nějaký svoje dojmy z knížek Stories of Your Life and Others od Teda Chianga a Kingovy sbírky povídek Just After Sunset. Dokud si je pamatuju. Dokud jsem přesvědčená, že se mi do toho chce. Asi tak. Hm.

Žádné komentáře:

Okomentovat